Jammed!

Besok aku ada test torts. Tapi otak aku jammed. Tak dapat berfungsi macam otak orang normal berfungsi. Aghh! Stress! Dahla tadi aku nyaris2 jadi spiderman Malaysia.

Aku gi bancuh air kat pantry kelas. Pastu sementara tunggu air tu sejuk sikit, aku letak la cawan air tu kat atas meja aku. Agak2 dah sejuk sikit, aku pun dengan lafaz Bismillah memulakan usaha aku nak minum air kopi 3 in 1 kopiko aku tu.

Aku belum sempat teguk air tu dalam anak tekak aku, aku nampak ada sekor bendasing ni terapung2 dalam air tu. Ingatkan semut, tengok2 haiwan berkaki lapan a.k.a labah2.

Terus tersembur air tu dari mulut aku. Nasib baik tak kena laptop. Yang jadi mangsa semburan, laptop punya beg. Kesian…

Gambar meja aku kat kelas dan akta2 yang berwarna warni kononnya untuk menarik minat kami untuk belajar undang-undang dengan lebih berkesan tetapi sebaliknya yang berlaku.. ;p

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s